راهنمای جامع خرید کالسکه

کودک تَک

logo
ثبت نام
سه شنبه 1 آبان 1403 15:02:16

یکی از مهمترین وسایلی که در خرید سیسمونی ذهن والدین را درگیر میکند ، کالسکه و کریرحمل نوزاد است که تصمیم گیری در خرید را کمی دشوار می کند. شما می بایست از ابتدا بدانید که یک کالسکه سبک و ساده می خواهید یا قصد تهیه یک کالسکه کامل مسافرتی که قابلیت نصب روی صندلی ماشین باشد، را دارید. ما در مجله آنلاین مادر و کودک آماده ایم تا به شما برای تهیه این وسیله ضروری کمک کنیم، با ما همراه باشید...

برای خرید کالسکه رعایت چه مواردی ضروری است؟

کالسکه یک وسیله ضروری است که همه والدینی که نوزادی کوچک دارند به آن نیاز دارند. اما تصمیم گیری در مورد خرید آن کمی سخت است. آیا شما یک کالسکه سبک و ساده می خواهید یا قصد تهیه یک کالسکه کامل مسافرتی که قابلیت نصب روی صندلی ماشین باشد، را دارید؟ ما در مجله آنلاین مادر و کودک آماده ایم تا به شما برای تهیه این وسیله ضروری کمک کنیم، با ما همراه باشید.

به چه کالسکه ای نیاز دارید؟

در ابتدا باید به چند سوال جواب بدهید، این وسیله برای یک کودک است یا دوتا؟ در زمان خرید کالسکه کودک شما چند ساله است؟ آیا در سطح شهر از این وسیله استفاده می کنید؟ چقدر فضا برای قرار دادن این وسیله در خانه دارید؟ با توجه به پاسخ شما به هر کدام از این سوال ها، انواع مختلفی از کالسکه ها در دسترس است پس ابتدا مشخص کنید که دقیقا به دنبال کالسکه ای با چه ویژگی هایی هستید! انتخاب کالسکه مناسب به قیمت آن بستگی ندارد بلکه به استفاده ای که شما از آن میکنید، ارتباط دارد.

برای نوزاد من چه کالسکه ای مناسب تر است؟

مسلما شما به یک کالسکه نیاز دارید تا نوزادتان به طور کامل در آن راحت باشد، به طوری که به راحتی در آن بخوابد، بنشیند و ستون فقراتش آسیب نبیند. بسته به نوع صندلی که انتخاب میکنید کودکتان تا قد و وزن خاصی می تواند از آن استفاده کند. پیش از 9 ماهگی محافظت از سر و گردن کودک  مهمترین نکته ای است که در انتخاب صندلی باید به آن توجه کنید. اگر فرزندتان متولد بهار و تابستان استد، به سایبان دار بودن کالسکه توجه کنید و اگر در روزهای پاییز و زمستان قرار است در کالسکه بنشیند از مدل هایی که سایبان ضدآب یا چتر دارند استفاده کنید. اگر می خواهید برای فرزندی که تازه متولد شده کالسکه بخرید، به قابلیت کالسکه در تنظیم زاویه دقت کنید. در ماه های اولیه به خاطر سخت بودن نشستن برای نوزادتان باید کالسکه ای مناسب تهیه کنید، در نتیجه چاره ای جز انتخاب کالسکه ای که 180 درجه تخت شود، نخواهید داشت.

آیا خرید صندلی ماشین ضروری است؟

بسیاری از والدین به جای خرید دو وسیله از کریری که روی پایه صندلی ماشین قابل نصب است، استفاده می کنند. این کریرها را میتوان با خروج از اتومبیل از روی پایه برداشت و کودک را در داخل آن گذاشت و حمل کرد. البته با افزایش وزن فرزندتان مجبور به پرداخت هزینه دیگری برای تهیه صندلی بزرگتر می شوید.

در یک کالسکه سبک وزن باید به چه نکاتی توجه کنم؟

تهیه یک کالسکه سبک وزن برای خانواده هایی که می خواهند اغلب در حرکت باشند یک انتخاب عالی است. بسیاری از مدل های جدید کالسکه ها، به اندازه کافی کوچک به نظر می رسند در حدی که قادر است در قفسه بالای هواپیما جای گیرد. در نتیجه حمل و نگهداری این کالسکه ها بسیار راحت تر از چیزی است که فکر می کنید. این کالسکه سبک وزن فشرده ترین حالت ممکن را در اختیارتان می گذارد.

 

منبع: motherandbaby.co.uk

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی