غذاساز کودک وسیله ای مفید برای شما و کودکتان

کودک تَک

logo
ثبت نام
سه شنبه 1 آبان 1403 13:03:51

هنگامی که شما متوجه می شوید که باردارید، سلامتی خودتان و موجود زیبایی که در بطن پرورش می دهید، چیزی است که از همه مهمتر است.مجله مادر و کودک در این مطلب برای شما به معرفی غذا ساز کودک پرداخته است.با کودک تک همراه باشید تا درباره کاربردهای این وسیله بیشتر بدانید.

اهمیت غذاساز کودک در طول بارداری

تغییرات سیستم بدنی و خستگی شدید در ماههای نخست دوران بارداری بسیار رایج است. هنگامی که انرژی شما افت می کند و با علائم رایج دیگر بارداری مانند حالت تهوع دست و پنجه نرم می کنید غذاساز کودک به کمک شما خواهد آمد. این غذاساز دارای 5 عملکرد پخت و پز، میکسر، آماده سازی مواد سوپ، پوره و کمپوت است. برای بخار پز کردن، مخلوط کردن و هرچیزی از این دست، کافیست فقط یک دکمه را بفشارید، پس از آن به راحتی می توانید غذایی که برای شما و موجود زیبای درونتان مفید است را سرو نمایید.

غذاساز با نوزاد جدیدتان

این وسیله مفید کارایی های دیگری نیز دارد. هنگامی که نوزاد شما به این دنیا قدم می گذارد، غذاساز کودک می تواند در استریل کردن و گرم کردن غذای کودک به شما کمک کند. از طرفی ظرفیت زیاد این غذاساز به این معنی است که شما می توانید از این غذاساز برای تغذیه تمام خانواده نیز استفاده کنید، در نتیجه این محصول یک وسیله همه کاره و تمام عیار است.

بخار پز کردن غذا یک راهکار بسیار عالی برای حفظ مواد مغذی و ویتامین های موجود در غذاست که به شما و نوزادتان کمک می کند تا به خوبی تغذیه شوید و رشد کنید و از این تغذیه مناسب لذت ببرید.

همانطور که می دانید، ویتامین B9 یا اسید فولیک برای تکامل سیستم عصبی کودک شما بسیار ضروری است. این ویتامین در سبزی هایی مانند اسفناج یافت می شود. علاوه بر این، شما همچنین به اسیدهای چرب امگا 3 برای تقویت رشد جسمی او نیاز دارید، و این ماده در ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا یافت می شود. غذاساز کودک یک راه ایده آل برای استفاده از مواد غذایی لازم برای بدن است.

اهمیت غذاساز کودک برای سلامتی مادر

غذایی که شما پس از زایمان میل می کنید، به همان میزانی که در طول بارداری مهم بود، مهم است. یک مادر پس از زایمان برای اینکه بتواند شیر مقوی اش را به فرزندش بدهد خود باید تغذیه خوب و سالمی داشته باشد. گروه های غذایی شامل آهن، کلسیم، و غذاهایی که موجب ترشح شیر می شوند در صدر قرار دارند. ترکیب آهن و ویتامین c برای بهبود و اثربخشی در مقابله با عفونت بسیار کارساز است. کلم بروکلی و سوپ کلم یک منبع غنی ویتامین C هستند.

اهمیت غذاساز کودک برای زمان از شیر گرفتن کودک

هنگامی که تصمیم می گیرید تا کودک دلبندتان را از شیر بگیرید باید یک برنامه مکمل غذایی مناسب داشته باشید. در این هنگام غذاساز کودک به شما کمک خواهد کرد تا وعده های غذایی مناسب و خوشمزه را برای کودکتان سرو کنید.

منبع: motherandbaby

در ادامه می توانید مقالات مرتبط را نیز بخوانید:

از کجا بدانیم کودک به لبنیات حساسیت دارد؟

آشپزی برای کودکان بدغذا!

اولین غذاهای فینگرفود کودکان

از تغذیه کودک خود غافل نمانید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی